2012. július 27., péntek

Török pide



Nemrég kedvenc gasztroblogomat böngészve találtam rá a török pide receptjére. Ezt persze rögtön ki is kellett próbálnom :) A tésztát szójatejjel készítettem, de így is nagyon jól sikerült, tölteléknek pedig darált hús került bele zöldséges paradicsomszósszal. Mivel kettőnknek ez az adag túl sok volt egy étkezésre, ezért a csónakok egy részét "elősütöttem", vagyis csak addig sütöttem amíg a tészta már majdnem megsült, de még nem kezdett el pirulni. Ezek a hűtőben egy-két napig jól elálltak, és ha megéheztünk, csak be kellet tenni a sütőbe, és pár perc alatt készre sültek. Ha lenne fagyasztónk (de itt nincs), akkor le is fagyaszthattam volna őket, mint a félkész mirelit pizzákat. Nagy sikert aratott, így biztos hogy más töltelékekkel is el fogom készíteni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése